ИНСТРУМЕНТАРИЙ ЦЕНООБРАЗОВАНИЯ
ОПЕРАТОРА СОТОВОЙ СВЯЗИ
Abstract
При расчете цен на услуги оператор сотовой связи пользуется рядом инструментов, в том числе профилем абонента и средней ценой минуты разговоров. В статье дано описание этих инструментов, предлагается механизм их применения. Анализируются особенности их применения на рынке телекоммуникационных услуг.
Conflicts of Interest Disclosure:
The authors declares that there is no conflict of interest.
Article info:
Date submitted: 11.10.2021
Published: 30.09.2009
The author has read and approved the final manuscript.
Peer review info:
"Russian Journal of Economics and Law" thanks the anonymous reviewer(s) for their contribution to the peer review of this work.
Editorial comment:
In case of any discrepancies in a text or the differences in its layout between the pdf-version of an article and its html-version the priority is given to the pdf-version.
About the Author
Р. Закиров
Татарстанский филиал ОАО «Мобильные телесистемы»
Russian Federation
References
1. Закиров З.Г., Надеев А.Ф., Файзуллин Р.Р. Сотовая связь стандарта GSM. Современное состояние, переход к сетям третьего поколения. - М.: Эко-Трендз, 2004. - 264 с.
2. Разроев Э.А. Маркетинг сотовой связи. - М.: ООО «Мобильные коммуникации», 1999. - 160 с.
3. Резникова Н.П. Маркетинг в телекоммуникациях. - М.: Эко-трендз, 2002. - 392 с.
For citations:
. Actual Problems of Economics and Law. 2009;(3):33-37.
(In Russ.)
Views:
112