Ways of increasing the marketing efficiency of «Bugulma milk plant» of «Vamin Tatarstan» public corporation
Abstract
RETRACTION:
The article published in the scientific Journal “Actual Problems of Economics and Law” (2010. No. 3. Pp. 75–78) under the title “Ways of increasing the marketing efficiency of «Bugulma milk plant» of «Vamin Tatarstan» public corporation” under the authorship of G. Rakhimova is retracted by an editor with the consent of the publisher and the author.
Retraction is due to incorrect borrowing from
https://elibrary.ru/item.asp?id=22473027
Marketing / pod red. N. D. Eriashvili 2001
Keywords
338.45:663/664(470.41)
About the Author
G. RakhimovaRussian Federation
PhD (Economics), Assistant Professor
References
1. Багиев Г.Л. Основы маркетинговых исследований: учеб. пособие. - СПб.: СПбУЭФ, 2006. - 208 с.
2. Голубков Е.П. Маркетинг для маркетологов: Предплановые маркетинговые исследования и стратегический анализ // Маркетинг в России и за рубежом. - 2007. - № 6. - С. 96-113.
3. Крылова Г.Д., Соколова М.И. Маркетинг: теория и 86 ситуаций: учеб. пособие. - М.: ЮНИТИ-Дана, 2007. - 519 с.
4. Об акционерных обществах: Федеральный закон принят Государственной Думой 24 ноября 1995 г. // СПС «Гарант».
Review
For citations:
Rakhimova G. Ways of increasing the marketing efficiency of «Bugulma milk plant» of «Vamin Tatarstan» public corporation. Actual Problems of Economics and Law. 2010;(3):75-78. (In Russ.)