Preview

Russian Journal of Economics and Law

Advanced search

Ways of increasing the marketing efficiency of «Bugulma milk plant» of «Vamin Tatarstan» public corporation

Abstract

RETRACTION:

The article published in the scientific Journal “Actual Problems of Economics and Law” (2010. No. 3. Pp. 75–78) under the title “Ways of increasing the marketing efficiency of «Bugulma milk plant» of «Vamin Tatarstan» public corporation” under the authorship of G. Rakhimova is retracted by an editor with the consent of the publisher and the author.

Retraction is due to incorrect borrowing from

https://elibrary.ru/item.asp?id=22473027

Marketing / pod red. N. D. Eriashvili 2001

https://studfiles.net/preview/1098963/

https://studfiles.net/preview/1098963/page:95/

About the Author

G. Rakhimova
Bugulma branch of the Institute of Economics, Management and Law (Kazan)
Russian Federation

PhD (Economics), Assistant Professor



References

1. Багиев Г.Л. Основы маркетинговых исследований: учеб. пособие. - СПб.: СПбУЭФ, 2006. - 208 с.

2. Голубков Е.П. Маркетинг для маркетологов: Предплановые маркетинговые исследования и стратегический анализ // Маркетинг в России и за рубежом. - 2007. - № 6. - С. 96-113.

3. Крылова Г.Д., Соколова М.И. Маркетинг: теория и 86 ситуаций: учеб. пособие. - М.: ЮНИТИ-Дана, 2007. - 519 с.

4. Об акционерных обществах: Федеральный закон принят Государственной Думой 24 ноября 1995 г. // СПС «Гарант».


Review

For citations:


Rakhimova G. Ways of increasing the marketing efficiency of «Bugulma milk plant» of «Vamin Tatarstan» public corporation. Actual Problems of Economics and Law. 2010;(3):75-78. (In Russ.)

Views: 216


ISSN 2782-2923 (Print)