Preview

Russian Journal of Economics and Law

Advanced search

ESTIMATION OF BANK IMAGE ON LOCAL MARKET

Abstract

Actual problems of effective image policy in banking sector of financial market are considered in the article. Conception of organization image is revealed, recommendations on improving of image policy of organization are given. Common trades of mentioned agreements are revealed and criteria of their differentiation are based.

About the Author

T. V. Sushkova
Institute of Economics, Management and Law (Kazan)
Russian Federation


References

1. Котлер Ф. Маркетинг менеджмент; пер. с англ.; под ред. Л.А. Волковой, Ю.Н. Каптуревского. - СПб: Питер, 2004.

2. Манзанов Ю.Е. Банковские операции с золотом и формирование имиджа банка // Управление финансами банков и страховых организаций. - 2006. - № 4. - С. 38-45.

3. Алехина И. Имидж и этикет делового человека. - М.: Дело, 2001.

4. Блинов А.О., Захаров В.Я. Имидж организации как фактор ее конкурентоспособности // Управление предприятием. - 2003. - №4. - С. 35-44.

5. Васин М. Банки работают на имидж // Управление компанией. - 2004. - № 2. - С. 16-20.

6. Почепцов Г.Г. Имиджелогия. - М.: «Рефл-бук», Киев: «Ваклер». - 2002. - 704 с.

7. Грэм Д. Репутация фирмы: создание, управление и оценка эффективности; пер. с англ. - М.: Консалтинговая группа «ИМИДЖ-Контакт»: ИНФРА-М, 2003. - XXVI.

8. Куршакова Н.Б., Чухломина И.В. Маркетинговые исследования регионального рынка банковских услуг // Маркетинг и маркетинговые исследования в России. - 1999. - № 6. - С. 18-25.


Review

For citations:


Sushkova T.V. ESTIMATION OF BANK IMAGE ON LOCAL MARKET. Actual Problems of Economics and Law. 2007;(4):47-52. (In Russ.)

Views: 131


ISSN 2782-2923 (Print)