ОСОБЕННОСТИ ПРИМЕНЕНИЯ МЕТОДОВ ЦЕНООБРАЗОВАНИЯ
НА РЫНКЕ УСЛУГ МОБИЛЬНОЙ СВЯЗИ
Abstract
Рассмотрены основные методы ценообразования применительно к региональному рынку услуг мобильной связи на примере Республики Татарстан. В целях обоснования применения методов ценообразования на рынке мобильной связи подробно изучена его структура, потенциал и специфика.
Conflicts of Interest Disclosure:
The authors declares that there is no conflict of interest.
Article info:
Date submitted: 11.10.2021
Published: 30.09.2010
The author has read and approved the final manuscript.
Peer review info:
"Russian Journal of Economics and Law" thanks the anonymous reviewer(s) for their contribution to the peer review of this work.
Editorial comment:
In case of any discrepancies in a text or the differences in its layout between the pdf-version of an article and its html-version the priority is given to the pdf-version.
About the Author
Р. Закиров
Институт экономики, управления и права (г. Казань)
Russian Federation
References
1. Дадеркин Д.О. Экономическая модель потребительского поведения на рынке услуг сотовой связи // Мобильные системы. - 1997. - № 12.
2. Крамин Т.В. Система управления стоимостью компании в институциональной экономике. - Казань: Изд-во Казан. ун-та, 2006. - 236 с.
For citations:
. Actual Problems of Economics and Law. 2010;(3):37-42.
(In Russ.)
Views:
105