УПРАВЛЕНЧЕСКИЕ ИННОВАЦИИ КАК ФАКТОР
РАЗВИТИЯ СФЕРЫ УСЛУГ
Abstract
В статье исследована роль управленческих инноваций в становлении предпринимательства в сфере услуг. Рассматриваются вопросы развития теории предпринимательства в инновационной экономике и экономике знаний. Обосновывается новое научное направление исследования предпринимательской деятельности на рынке услуг в экономике знаний.
Keywords
330.341.2:338.46
Conflicts of Interest Disclosure:
The authors declares that there is no conflict of interest.
Article info:
Date submitted: 11.10.2021
Published: 30.12.2010
All authors have read and approved the final manuscript.
Peer review info:
"Russian Journal of Economics and Law" thanks the anonymous reviewer(s) for their contribution to the peer review of this work.
Editorial comment:
In case of any discrepancies in a text or the differences in its layout between the pdf-version of an article and its html-version the priority is given to the pdf-version.
About the Authors
Л. Сафиуллин
Институт экономики, управления и права (г. Казань)
Russian Federation
Д. Улесов
ГОУ ВПО «Казанский государственный аграрный университет»
Russian Federation
References
1. Кастельс М. Информационная эпоха: экономики» общество и культура: пер. с англ. / под науч. ред. О.М. Шкаратана. - М: ГУ-ВШЭ, 2000. - 608 с.
2. Рынок информационных услуг и продуктов / И.И. Родионов, Р.С. Гиляревскийи др. - М., 2006.
3. Восколович Н.А. Экономика платных услуг. - М.: ЮНИТИ-ДАНА, 2007. - 399 с.
4. Stiglitz Joseph E. Economics of the public sector. - New York, London, Norton, 1986. - 599 р.
For citations:
,
. Actual Problems of Economics and Law. 2010;(4):187-190.
(In Russ.)
Views:
113