Preview

Russian Journal of Economics and Law

Advanced search

INTERNET-MARKETING AS A MODERN MEANS OF COMMUNICATION

Abstract

Marketing through the Internet is topical nowadays due to the development of e-commerce. It has a number of advantages comparing too the functioning analogs. The Internet audience rapidly grows each year, which makes this market global. That is why more and more companies spend their funds on studying Internet-marketing to attract more potential clients. The article views the main advantages of Internet-marketing and suggests ways to improve the situation with Internet-marketing.

About the Author

F. M. Minnivaleyev
Institute of Economics, Management and Law (Kazan)
Russian Federation


References

1. Успенский И.В. Интернет-маркетинг. - СПб.: Изд-во СПГУЭиФ, 2003.

2. URL: http://ru.wikipedia.org/wiki/Интернет-маркетинг

3. Возможности продвижения в Интернете: охват аудитории. Оптимизация. Учим сайты зарабатывать. - URL: http://www.inter-mar.ru/prodvizhenie/marketing/okhvat-auditorii.html

4. Рейтинг Развития Рунета Q2'2010 (использование Интернета в России): аудитория, домены, сайты. - URL: http://www. cctld.ru/files/stats/Q2-2010.pdf

5. Завьялов П.С. Маркетинг в схемах, рисунках, таблицах: учеб. пособие. - М.: ИНФРА-М, 2002. - 496 с.

6. Котлер Ф. Маркетинг менеджмент. Экспресс-курс: пер. с англ.; под ред. С.Г. Божук. - 2-е изд. - СПб.: Питер, 2006. - 464 с.

7. Петрик Е.А. Интернет-маркетинг: учеб. пособие. - М: МФПА, 2004. - 299 с.

8. Романов А.А., Панько А.В. Маркетинговые коммуникации. - М.: Эксмо, 2006. - 432 с.

9. Интернет - ежедневная потребность россиян. - URL: http://www.mediarevolution.ru/audience/behavior/2545.html

10. URL: http://www.seopro.ru/guide/105.html


Review

For citations:


Minnivaleyev F.M. INTERNET-MARKETING AS A MODERN MEANS OF COMMUNICATION. Actual Problems of Economics and Law. 2011;(3):112-115. (In Russ.)

Views: 856


ISSN 2782-2923 (Print)