Preview

Russian Journal of Economics and Law

Advanced search

FORMATION AND STAGES OF DEVELOPMENT OF ADVERTISING MARKET AS AN ELEMENT OF THE RUSSIAN FEDERATION COMMUNICATION COMPLEX

Abstract

The article views the advertising market in the Russian Federation, the stages and prerequisites of its formation; the development problems and trends are viewed, the role and place of advertising market in the market economy functioning is grounded.

About the Author

I. U. Kharrasov
Bashkir State University
Russian Federation


References

1. Кленин А. Рынок рекламы стабилизировался // Ассоциация коммуникативных агентств России (АКАР). - 2009. - URL: http://www.rbcdaily.ru›2009/09/23/media/432498

2. Федеральная служба государственной статистики Российской Федерации. - URL: http://www.gks.ru/wps/wcm/connect/rosstat/rosstatsite/about/structure/direction

3. Рекламная группа NFQ. Информационный бюллетень. - 1998. - Апрель.

4. Филиппов И. Интернет растет взрывными темпами // Ведомости. - 2008. - № 33 (2055).

5. О рекламе: Федеральный закон от 13.03.2006 № 38-ФЗ (ред. от 27.12.2009) // СПС «Гарант».

6. АКАР оценила объем российского рынка рекламы по итогам первого квартала 2009 г. - URL: http://gtmarket.ru/news/media-advertising-marketing/2009/05/14/1991

7. FORMATION AND STAGES OF DEVELOPMENT OF ADVERTISING MARKET AS AN ELEMENT OF THE RUSSIAN FEDERATION COMMUNICATION COMPLEX


Review

For citations:


Kharrasov I.U. FORMATION AND STAGES OF DEVELOPMENT OF ADVERTISING MARKET AS AN ELEMENT OF THE RUSSIAN FEDERATION COMMUNICATION COMPLEX. Actual Problems of Economics and Law. 2011;(3):158-161. (In Russ.)

Views: 159


ISSN 2782-2923 (Print)