FORMATION AND STAGES OF DEVELOPMENT OF ADVERTISING MARKET AS AN ELEMENT OF THE RUSSIAN FEDERATION COMMUNICATION COMPLEX
Abstract
References
1. Кленин А. Рынок рекламы стабилизировался // Ассоциация коммуникативных агентств России (АКАР). - 2009. - URL: http://www.rbcdaily.ru›2009/09/23/media/432498
2. Федеральная служба государственной статистики Российской Федерации. - URL: http://www.gks.ru/wps/wcm/connect/rosstat/rosstatsite/about/structure/direction
3. Рекламная группа NFQ. Информационный бюллетень. - 1998. - Апрель.
4. Филиппов И. Интернет растет взрывными темпами // Ведомости. - 2008. - № 33 (2055).
5. О рекламе: Федеральный закон от 13.03.2006 № 38-ФЗ (ред. от 27.12.2009) // СПС «Гарант».
6. АКАР оценила объем российского рынка рекламы по итогам первого квартала 2009 г. - URL: http://gtmarket.ru/news/media-advertising-marketing/2009/05/14/1991
7. FORMATION AND STAGES OF DEVELOPMENT OF ADVERTISING MARKET AS AN ELEMENT OF THE RUSSIAN FEDERATION COMMUNICATION COMPLEX
Review
For citations:
Kharrasov I.U. FORMATION AND STAGES OF DEVELOPMENT OF ADVERTISING MARKET AS AN ELEMENT OF THE RUSSIAN FEDERATION COMMUNICATION COMPLEX. Actual Problems of Economics and Law. 2011;(3):158-161. (In Russ.)