CALCULATION OF A GOODS COMPETITIVENESS AS AN APPROACH TO EVALUATION OF COMPETITIVENESS OFTRADING NETWORKS
Abstract
About the Authors
A. A. YarlychenkoRussian Federation
A. M. Naida
Russian Federation
E. M. Gotlib
Russian Federation
References
1. Моисеева Н.К. Международный маркетинг: учеб. пособие. - М.: Центр экономики и маркетинга, 1998. - 320 с.
2. Дзахмишева И.Ш. Методика оценки конкурентоспособности услуги розничной торговой сети // Маркетинг в России и за рубежом. - 2004. - № 3. - 93-107 c.
3. Фатхутдинов Р.А. Управление конкурентоспособностью организации: учеб. пособие. - М.: Эксмо, 2004. - 194 с.
4. Портер М. Конкурентная стратегия: Методика анализа отраслей и конкурентов. - М.: Альпина Бизнес Букс, 2005.
Review
For citations:
Yarlychenko A.A., Naida A.M., Gotlib E.M. CALCULATION OF A GOODS COMPETITIVENESS AS AN APPROACH TO EVALUATION OF COMPETITIVENESS OFTRADING NETWORKS. Actual Problems of Economics and Law. 2012;(2):142-146. (In Russ.)